Льубкуо на Яйку

Мислівка - г.Яйко Ілемське - Мислівка
01/11/2008

Учасники мандрівки:

Hulihanka, Golem, Korguk, Lubko, Globetrotter, Unforgiven, jack, Guzychka та Vladek

Вже так сі повело, шо хрін знає який рік підряд святкуєсо ми ДН свого колєґи в горах. І ніяк інакше. Більше того, погода завжди цьому тільки сприяє, а в Любка завжди зявляються нові алкогольні фантазії.

Так само й цього разу, пішли ми в похід на Яйко Ілемське шоб побажати ше більше дурі та здоровя найздоровішому імениннику Бескиду не де-небудь, а на висоті 1400м.

PB010003Як це не дивно, але за багато років ше жодного разу аби погода нам не посприяла не було. Тому до полонини Мшана дійшли майже на одному перекусі і за три години. Маршрут в порівнянні з попереднім разом добре промаркований (Спасибі Василю, Дійсно добра робота). Йти не складо, жодних труднощів нема. Всього нас було 11 людей, але попри те ми йшли всі разом, дружньо з анекдотами і не розтягуючись на кілька км.

Біля зламаного хреста повернули наліво і пішли траверсом. Так як дороги до хати ми не знали і там до того був тільки Тарас Глобальний, але був настільки давно, шо про цей факт він згадав тільки зувидівши саму хату і бруд у ній, то дорога видалася дуже напруженою. Постійно вверху ввижалися всякі стежки, здавалося шо нам прийдесі ночувати в корчах під поваленим деревом і відкривати пиво об ґорґанські цекоти.

Але звершилося чудо і ми опинилися на правильному шляху, шо йшов майже вертикально вверх. Забігаючи наперед скажу, шо при спуску вниз я чуть не пішов невірною дорогою задалеко вниз, тобто дорога троха підступна. Ну а вже як побачили хрест історичний то зрозуміли – колибу ми знайшли і вже жоден карпатський блуд нам не зашкодить.

PB010022Далі типова бувальщина: поїдання вареників на висоті 1400м, вітання Любка, обсервація гарбуза Хелловіна, пиття Вана Таллін і ночівля в листопаді практично без спальника; ну і так далі. Типові будні рядового Бескидівця.

Короче проснувсі я рано вранці зовсім захриплий. Знайомі казали, шо то я всю ніч так храпіу :) Хоча то напевно вони мене розводять, то я так співау. Але факт залишаєсі фактом. Ранком на двох людей в таборі стало більше. Певно прилетіли на хвилях орфея. Менше з тим. Ті шо найбільше ввечері кричали йти ранком в 5 на Яйко зустрічати Схід – сплять, а ті, шо собі нормально напилисі і виспалисі – повставали бодрі і рушили на штурм.

PB020053Яйко нас зустріло синіми турами, вогнями Мислівки, Калуша, місячним холодом та смачнющим пивом у кишені Влада та Васі. Після години чекань та кепкувань над тими, шо проспали, рушили мсти вниз досипати, доїдати, допивати і просто відпочивати.

Хто б шо не казау – але тілько Любко може зібрати таку компанія в горах, не кажучит вже про то, шо всі знесли вниз сміття більше, ніж принесли нагору :) Я таку зібрати можу тільки в каналізацію(наполовину російськомовну, блядь), і сміття всі нестимуть туда, а не звідтам. А також компанію, шо бігтиме спринтерським темпром, так шо за 4 години ми були в Мислівці.

В любому випадку було кльово, бракувало тільки другого Любка, шоб міг переспорити першого. А то нам то не під силу. :) І побільше йому таких друзів, які б в 8 вечора перлися на Яйко тільки для того, шоб в 1 ночі повідомити іменинника про те, шо йому вже 25 років :)

Будьмо!

ПС. В хаті була книжка, в якій всі писали про те, шо маркувати маршрут на Яйко не потрібно. Так от. маршрут на Яйко – гуд і вінг занчно спростив життя. А от до хати – і справді не потрібно. Але він і не промаркований :) Так шо розмови даремні.